♥ Tips Help! ik ben een fangirl maar ik heb een vriendje!

Iedereen kent het wel, Fangirls, de ene wat erger dan de andere.

Maar zoals jullie weten ben ik ook een fangirl maar heb ik ook een vriendje.

Dus hier uit mijn eigen ervaring, Tips voor Fangirlen met vriendje.

♥ Tip 1:

Zorg dat je vriendje niet al teveel van mee krijgt, wat ik bijvoorbeeld heb is 1 poster op de kamer en thats it.

♥ Tip 2:

Zorg er niet voor dat je vriendje denkt dat je je favo boy band meer voor je betekend dan je vriendje zelf, heeft hij wel het gevoel maar is dat niet zo maak hem dat duidelijk.

♥ Tip 3:

Iedereen vind muziek leuk, jou’n vriendje vast ook wel, is zijn muziek smaak ook niet het alle beste laat hem merken dat je het niet erg vind dat hij zijn muziek luistert, dat maakt hij dat ook niet een probleem voor jou’n muziek.

♥ Tip 4: 

Elke jongen vind 1 van de liedjes wel mooi, laat hem dat ook mooi vinden en laat het tussen jullie.

♥ Tips 5: 

Heb je toevallig een vriendin die ook een fangirl is en ook van jou’n groep? Lucky you en jou’n Boyfriend, je vriendin en jij kunnen alles bespreken zodat je alsnog up to date komt!

Plaats een reactie